Please Login

Remember me

Not a member? Register here | Lost Password?


Login / Register


Welcome to Readers Enclave !

It seems that this is your first time in our forum. RE is a home for Book Lovers, Bibliophiles and people who are into Literal activities. Most of the features of RE are available only to our beloved registered members.
We are encouraging you to join us and be one of our beloved member by registering a new account.
Registration is free and come in handy, you just need to provide a valid e-mail address so that you can verify your account.
As a Readers Enclave member you'll have the special privileges
Participate in discussions related to Novels and Writing
Chance to win free books and have them delivered to your door step for completely FREE !
Have your writings stories / poems reach masses
Participate in Writers contest and win prizes
Buy / Sell your old books
Have your own Bookshelf, add, delete and manage books
Post in threads, reply to threads, vote on polls, and create new threads | topics.
Meet new book lovers same as your taste
And yeah, have lots of fun
All that and more, so what are you waiting for, Join us now!


Use your Facebook account to register | login here in Readers Enclave

If you are having any trouble with registration, write us at readersenclave[at]gmail[dot].com, we will be happy to help Biggrin


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
La plupart des gens ont peur de prendre
12-06-2018, 09:26 AM
Post: #1
200
La plupart des gens ont peur de prendre
La plupart des gens ont peur de prendre la route à risque et de marcher régulièrement, mais ils sont de plus en plus éloignés du paysage de la vie. Il est difficile d'apprécier différents styles et paysages. Passant sa vie en paix, même quand il a atteint la fin de sa vie, il n'a pas eu la joie du succès. Cependant, ces personnes ne sont pas sans risques. Ils peuvent survivre dans une foule bondée, et ils ne peuvent pas se permettre une replique montre. Le risque est encore plus grand. De plus, il s'agit d'un risque de baisse du taux d'évasion et il est de plus en plus impossible d'améliorer le risque du statu quo. Par conséquent, nous disons que le mouvement de la vie a toujours été une aventure. S'il ne peut pas prendre l'initiative de faire face au défi du risque, il ne peut être patronné que par d'autres risques. Il y a un nouveau mode de vie et un mode de vie idéal parmi les manières de vivre dans la réalité. Lorsque vous avez le courage de faire face aux risques, vous pouvez les trouver. Dans notre corps, nous avons le grand potentiel pour briser le vieux schéma et accueillir le nouveau modèle, mais il est souvent obscurci par la réalité de la médiocrité. Avec un sentiment de risque, le courage d'explorer et de performer, B.R.M Homme Montres a lancé une nouvelle série d'aventure, vous pouvez atteindre d'autres personnes ne peuvent pas atteindre l'objectif, vous pouvez profiter de la joie de vivre.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
Post Reply 




User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)